روسیه از تحریم های یكجانبه غرب علیه بلاروس انتقاد كرد
نوشته شده توسط : devojke

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری 'بلاپان' بلاروس، كاراسین روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران در مینسك گفت: تحریم ها و قطعنامه های یكجانبه آمریكا و اتحادیه اروپا علیه بلاروس وضعیت را به بن بست می كشاند.

وی اظهار داشت: طرفدار آن هستیم كه ارتباط ها ادامه داشته باشند تا تمام مسائل در فضای باز و شفاف حل شوند و در آینده هم از این رویكرد حمایت خواهیم كرد.

معاون وزیر امور خارجه روسیه خاطر نشان كرد: بلاروس باید در تمام مراجع قضایی بین المللی حضور داشته باشد تا بتواند به طور مستقل از مواضع خود دفاع كند.

كاراسین همچنین با تشریح قطعنامه اخیر مجمع پارلمانی شورای اروپا در خصوص بلاروس، اظهار داشت: مقام ها و دیپلمات های روس همواره به همتایان غربی خود گوشزد كرده اند كه سیاست تحریم وضعیت را به بن بست می كشاند.

كاراسین در پاسخ به سووالی در باره وضعیت حقوق بشر در بلاروس گفت: شما موضع ما را در خصوص حوادث 19 دسامبر سال 2010 (ناآرامی های پس از انتخابات ریاست جمهوری بلاروس) می دانید، در این خصوص شفاف و واضح اظهار نظر كردیم.

وی با بیان اینكه سووالاتی در این خصوص داریم، اظهار داشت: اما معتقدیم كه تمام این مسائل باید از طریق گفت و گو حل شوند.

آمریكا و اتحادیه اروپا كه به دنبال بهانه ای برای مجازات حكومت های ضدسلطه غربی هستند پس از انتخابات ریاست جمهوری بلاروس و به بهانه اینكه نیروهای امنیتی این كشور جمعی از عوامل ناآرامی ها در مینسك را دستگیر كرده اند، تحریم های یكجانبه ای را علیه بلاروس اعمال كردند.

اروپام/2242**518**1597





:: برچسب‌ها: ایتالیا , حزب ,
:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: